סדנאות שוקולד לקבוצות

סדנאות שוקולד לקבוצות

סדנאות שוקולד לקבוצות- כל הסיבות שלא חשבתם עליהן בדליתה שוקולד

סדנאות שוקולד לקבוצות הן ההתמחות שלנו בחברת דליתה שוקולד. אם אתם מתלבטים על איך להפעיל קבוצה גדולה של אנשים. בין אם בעסק, בעבודה, במשפחה, בין חברים, התשובה היא בסדנת שוקולד לקבוצות.

למה להזמין סדנת שוקולד לקבוצה?

  1. בגלל הגיל-

    שוקולד כולם אוהבים, בכל גיל מגדול ועד קטן. אצלנו בדליתה שוקולד מנוסים שנים בהעברת סדנאות לקהל יעד בגילאים שונים. החל מילד ועד קשיש.

  2. אף אחד לא בצד-

    כמה אפשר שוב ללכת למסעדה, להזמין קריוקי בו רק שניים שלושה הם מסמרי הערב, לשבת במפגש ולהביט אחד בשני. בדליתה שוקולד רקמנו לכם סדנאות שוקולד לקבוצות קטנות או גדולות מבלי יוצא מן הכלל. לכולם יש מה לעשות, כולם פעילים, סדנאות השוקולד שלנו בנויות בצורה כזו שאף אחד לא יושב בטל.

  3. בגלל התוצרים-

    בסדנת שוקולד לקבוצות כל אחד מהמשתתפים מקבל מזכרת טעימה הביתה. המשתתפים יוכלו לשתף את בני משפחתם או את חבריהם בטעמים של תוצרי השוקולד שהכינו בעצמם. סוף סוף לא עוד מגנט שייתלה בעוד פינה על המקרר או ייזרק לפח.

  4.  לא צריך לשכור מקום-

    למה לשלם מאות עד אלפי שקלים עבור מקום לחברי הקבוצה? תחסכו את הכסף כי אנחנו מגיעים עד אליכם! יש לנו את כל מה שנדרש כדי שתוכלו לחגוג גם במשרד, במועדון, באולם, בחלל המטבח או בסלון!

  5. התאמה אישית לקבוצה-

    אצלנו בדליתה שוקולד נתאים לכם באופן אישי סדנאות שוקולד לקבוצות לפי הקריטריונים של כמות המשתתפים, מגדר, גיל, זמן המוגדר לסדנה, תקציב ועוד.

  6. כל החושים עובדים-

    בסדנאות שוקולד לקבוצות תמצאו את עצמכם מפעילים את כל החושים: כבר בהתחלה ניתן להרים כוסית ליקר שוקולד לחיים, או כוסית משקה שוקולד נטולת אלכוהול. נטעם שוקולד במהלך כל הסדנה. תריחו סוגים שונים של שוקולד בצבי צבירה שונים. בחוש הראייה במבט בכל הצבעים וחומרי הגלם המעולים. בחוש המישוש באמצעותו תמששו ותרגישו מרקמים שונים של שוקולד ותזליפו אותו לתוך שקעים של פרלינים . אפילו תעצבו בידיכם ורדים משוקולד. בחוש השמיעה תרקדו לפי קצב המוזיקה הקולומביאנית שיישמע ברקע הסדנה.

  7. מובילי הסדנה שוקולטיירים מומחים-

    סדנת שוקולד לקבוצה צריכה להיות מופעלת לא פחות מע"י שוקולטיירית. אנחנו מאמינים שקבוצה צריכה להיות מובלת על ידי מומחה לשוקולד אך לא די בכך! קבוצה היא כח ועל מנת למנצל את הכח האנושי יש להוביל את הקבוצה לצחוק, לשיתוף פעולה ולהנאה.

  8. בשביל הפינוק-

    מדי יום אנו עסוקים בשגרה, בוקר, לחץ, פקקים, עבודה, ערב, ילדים, מקלחות, הרדמות, לילות בלי שינה ושוב חוזר חלילה. הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם, תדאגו לעצמכם! סדנת שוקולד לקבוצות גדולות או קטנות היא הזדמנות מופלאה לשבור את השגרה. עשו שאת לעצמכם או למען אהוביכם!

  9. בשביל ההעשרה והידע-

    בסדנאות שוקולד לקבוצות אנו שמים דגש על כך שהמשתתפים ילמדו אודות נפלאות השוקולד: בריא, מעורר מיני, מעודד ריכוז ועוד עובדות על השוקולד שלא ידעתם קודם.

אם עדיין לא השתכנעתם תשאלו את החברות שכבר הזמינו סדנאות שוקולד לקבוצות של דליתה שוקולד: לאומי, wework, סופר פארם,ועוד רבים… 

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?